A Young Living rendszerbe történő regisztráció a https://www.youngliving.com/vo/#/signup/new-start?sponsorid=2987373&enrollerid=2987373&isocountrycode=HU&culture=en-EU&type=member linkre kattintva az alábbi instrukciók mellett néhány adat megadásával egyszerűen elvégezhető.
Az oldalra lépve a EUROPE felirat alatt a MORE opció választásával jelennek meg azon Európai Uniós országok, melyek között HUNGARY megnevezéssel Magyarország is megtalálható, kiválasztható. A magyarországi oldal angol nyelven érhető el.
A magyarországi nyitóoldalra érve a „Become a Member” lehetőséget választva kezdhetjük meg a rendszerben történő regisztrációt.
A „Become a Member” gombra kattintva a regisztrációhoz szükséges első oldalra érkezünk.
„CHOOSE YOUR MEMBERSHIP” pont alatt a tagsági vagy kiskereskedelmi vásárlói típus kiválasztása az első lépés.
„Member” azaz Young Living „Tagként” vagy „Retail Customer” azaz „Kiskereskedelmi vásárlóként” van mód a csatlakozásra.
A Member – Tagság által nyújtott előny:
- A Young Living termékek a regisztrált tagok (Member) számára 24%-os kedvezménnyel vásárolhatók meg.
Member (tag)
A „Membership”, azaz a tagság típusának kiválasztását követően az ország és nyelv beállítása következik.
„Country”, azaz „Ország” esetén a Hungary kiválasztásával kerül Magyarország beállításra.
„Language”, azaz „Nyelv” kiválasztásánál a magyar nyelv még nem választható, ezért valamely a felhasználó által ismert nyelv (pl: angol, német) kiválasztása javasolt.
Következő lépésként a „Who introduced you to Young Living Essential Oils?” kérdés kapcsán azon személy ID kódját szükséges megadni, aki a Young Living termékekkel történő ismerkedésben, a rendszerbe történő belépésben segít, segített.
Szintén ezen a ponton a „I was referred by a member and have their ID numbers” lehetőséget választva az így megnyílt „My Sponsor ID” és az “Enroller ID” pontoknál szükséges a szponzor és a rendszerbe beléptető Young Living képviselő ID számának megadása.
*Sponsor (Szponzor): Az a személy, aki folyamatosan a segít az esetlegesen felmerülő kérdések kapcsán.
**Enroller (Beléptető): Az a személy, aki bemutatta a Young Living céget és termékeit.
A Szponzor és a Beléptető ügyfélszáma lehet azonos.
ID-Number: Ügyfélszám
Amennyiben szponzor nélkül történik a regisztráció, úgy a “No one referred me / I do not have a sponsor or enroller” azaz a “Senki nem ismertetett meg/ nincs szponzorom sem beléptetőm” opció kiválasztásával történik a regisztráció.
Ezt követően az oldal alján található “Continue”, azaz “Tovább” gombra kattintva nyílik meg a regisztrációhoz szükséges következő “CHOOSE YOUR STARTER KIT” oldal, mely az Autoship rendszerbe történő csatlakozással elérhető kezdőcsomagok megrendelésére ad lehetőséget.
Vásárlás esetén ezen a felületen szükséges a kért csomag kiválasztása. Természetesen ez opcionális, a regisztráció nem kötött bármely termék megrendeléséhez illetve erre a regisztrációt követően is bármikor van lehetőség.
Amennyiben vásárlás nélkül folytatódik a regisztráció, úgy a lap alján található “Continue Without Starter kit” vagyis “Folytatás induló csomag nélkül” opciót választva tudunk tovább lépni a regisztrációs folyamatban. Ez az egyszerűbb mód ajánlott inkább a regisztrációnál, így a rendelés pedig ezután történik.
A “MEMBERSHIP INFORMATION” oldalon a személyes adatok megadását kéri a rendszer az alábbiak szerint:
A * csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
First Name*/ Middle Name / Last Name* ⮊ Keresztnév / második keresztnév / vezetéknév
Add a Co-Applicant: Ezt a mezőt csak abban az esetben szükséges a fentiek szerint kitölteni, amennyiben a regisztráció közös valamely családtaggal. Ebben az esetben egy ügyfélszám alatt 2 személy kerül regisztrálásra.
Country* ⮊ Ország
Address* ⮊ Utca, házszám, épület, emelet, ajtó
City* ⮊ Város
Postal Code* ⮊ Irányítószám
Email Address* / Confirm Email Address* ⮊ E-mail cím / e-mail cím megerősítése
Primary Phone*/ Secondary Phone ⮊ Elsődleges telefonszám / további telefonszám
“SIGN-IN INFORMATION” pont alatt a bejelentkezési adatok megadását kéri a rendszert.
Az itt megadott felhasználónévvel, jelszóval és pin kóddal lesz lehetőség a későbbiekben a rendszerbe, virtuális irodába történő belépésre, rendelés leadására, rendezvényekre történő regisztrációra és a rendszer egyéb célú használatára.
Az adatokat az alábbiak szerint szükséges megadni:
Username* ⮊ Felhasználó név
Password* ⮊ Jelszó
Confirm Password* ⮊ Jelszó megerősítése
A jelszónak kis és nagy betűket és számokat is kell tartalmaznia és legalább 8 karakterűnek kell lennie!
4 – DIGIT PIN* / Confirm PIN* ⮊ 4 számjegyű biztonsági kód / biztonsági kód megerősítése
“COMMISSION PROCESSING INFORMATION” rész a Jutalék információ-feldolgozásra vonatkozik.
Young Living Distributorként személyesen felelős minden jogilag szabályozott adó és vám
megfizetésére, belefoglalva a nem korlátozott bevételi adót, egészségügyi szolgáltatási járulékot, valamint a hagyományos és a bizományi értékesítés után megfizetendő Általános forgalmi adót (Áfa). A szükséges és jogszabályba foglalt adó- és vámszabályok betartása kiemelten fontos.
Az alábbi lehetőségek közül szükséges választani:
- Individual ⮊ Egyéni
Akkor szükséges ezt a lehetőséget választani, ha nem rendelkezünk cégnyilvántartásba bejegyzett céggel, és/vagy az áfakötelezettségünk az ország által meghatározott határ alatt van (csak az EU-ban).
Akkor is ezt a lehetőséget szükséges választani, amennyiben az országunk nem tagállama az Európai Uniónak.
- Business ⮊ Üzleti
Akkor szükséges ezt a lehetőséget választani, amennyiben a cégnyilvántartásban szereplő bejegyzett céggel történik a regisztráció és/vagy áfakötelezettségünk meghaladja az ország szerinti határt (csak az EU-ban).
Nincs áfakötelezettségi küszöb, ha sem mi, sem pedig a cégünk nem rendelkezik székhellyel Európai Uniós tagországban.
Üzleti regisztráció esetén szükséges egy e-mailt küldeni az ügyfélszolgálatunknak (ugyfelszolgalat@youngliving.com), ami tartalmazza az adószámot, és egy hivatalos dokumentumot a cégjegyzékben szereplő naprakész adatokról, vagy megállapodást a teljeskörűen kitöltött Business Entity Registration Form nevű nyomtatvány kitöltésével. Ezt a nyomtatványt minden cégtulajdonosnak, cégtársnak, cégvezetőnek vagy kurátornak alá kell írnia.
VAT Reg. No ⮊ Cég adószáma (ez cégként történő regisztrációkor szükséges)
Business Name ⮊ Cég neve (választható)
(E-mailben történik az értesítés, amikor rögzítésre került az adószám a rendszerben.)
“TERMS AND CONDITIONS” pont esetében az “Alapfeltételek és megállapodás” elfogadása szükséges.
„Elolvastam és elfogadom az alapfeltételeket, a megállapodásban található szabályokat (amely tartalmazza a Tagsági megállapodást, Üzletviteli szabályzatot, valamint a Jutalék kifizetési szabályzatot.) Kijelentem, hogy betöltöttem a 18. életévemet és jogilag képes vagyok betartani a megállapodás feltételeit.
Tudomásul veszem, hogy a Young Living tagsági megállapodásomat jogomban áll bármikor és
indoklás nélkül felmondani oly módon, hogy erről a céget az elérhetőségére továbbított levélben tájékoztatom.
Policies And Procedures (Üzletviteli szabályzat)
Distributor Agreement (Disztribútori megállapodás)
Compensation Plan (Kompenzációs terv)
Privacy Policy (Adatvédelmi irányelvek)”
- Elolvastam és elfogadom a Young Living tagsággal kapcsolatos alapfeltételeket és
megállapodást* (Ez a mező szükséges)
* A csillaggal jelölt mezők kitötése szükséges
A regisztráció az “Agree and Continue” vagyis “Egyetértek és folytatom” gomb megnyomásával véglegesíthető.
CONGRATULATIONS!
Gratulálunk! A regisztrációd ezennel megtörtént.
A tagságod részleteit és a fiókod visszaigazolását e-mailben megkapod.
WHATS NEXT? Mi következik ezután?
Fontos tagsági információ
Tudjunk meg többet arról, hogyan osszuk meg a Young Living termékeket másokkal, hogyan juthatunk jutalékokhoz, és milyen előnyöket élvezhetünk a tagsággal.
(A virtuális iroda egyelőre angol nyelven működik, ezért szükség esetén kérjük a szponzor segítségét)
Ezzel a regisztráció befejeződött. A bankkártya adatok már a saját virtuális irodában is
megadhatók. A Young Living tagság nem jár semmilyen elkötelezettséggel. Évente egyszeri rendelés szükséges a tagság fennmaradásához.
FONTOS! Jegyezzük fel a nevünk mellett feltüntetett ID-t (ügyfélszámot), és a regisztrációkor megadott belépési nevet, jelszavat, PIN kódot, mert a jövőben bejelentkezéskor, ügyintézéskor szükség lesz ezekre az adatokra.